2012年2月26日 星期日

重口味WASABI溝牛奶


WEEK 5 SUNDAY
MISSION: 飲WASABI奶
繼上次木又飲WASABI水高大全生吞WASABI後,今次到我子母奶加入WASABI死士行列!
科學家指出,人類食辣時感覺辣,係因為辣椒素既刺激,由於辣椒素唔易溶於水中,但含有酪蛋白奶類就做到,所以奶類係最解辣既飲料,咖哩加奶冇咁辣都係咁解!不過你地有冇諗過,如果奶類同辣野撈埋到底會係咩味呢?等我黎話你知啦!
實驗所需材料:
維他盒裝牛奶 236ML
wasabi 三包
戰鬥杯一個(愈霸氣愈好)
飲管一枝


仲以為落左WASABI後杯奶會變左蜜瓜奶既顏色,但係杯野睇落去都仲白白凈凈,只係間唔中有幾粒WASABI浮起左而已,大家不妨話呢杯野係綠茶粉加牛奶整蠱人飲。
以下片段家庭觀眾切勿模仿:

原本打算用飲管慢慢啜,但當我聞到陣嗆味就卻步,決定一鼓作氣飲哂佢!一開始飲果陣,辣味的確冇想像中咁勁,而且奶味比較重,可以大大啖咁灌落口,但係愈飲到底,陣WASABI味就愈黎愈出,形成一種辣地又咸咸地既奶酥味,再加上飲左粒溶唔哂既WASABI後,我到連個傷風鼻都通埋,眼水亦都瞟緊出黎……(Д)
 




飲到剩返1/4杯後忍唔住要投降,玻璃杯內四周仲有WASABI粒粒粘住……奶類辣的確WORK,我飲完後口腔同胃都冇灼既感覺,不過杯野實在太難飲,搞到我放低杯後馬上衝左入廁所嘔……

6 則留言:

  1. 哈哈!!傷風感親既良藥

    回覆刪除
  2. 啊!!點解唔用子母奶溝wasabi?
    將自己飲落肚~~~

    回覆刪除
  3. 毋庸置疑,人們能夠很快適應那些持續發生的事情。連續的感官刺激往往會麻痺我們。

    回覆刪除
  4. 子母奶你仲咩咁睇唔開呀!?

    回覆刪除
  5. 下次到BONNIE下WASABI海XD

    回覆刪除
  6. 十蚊飯你都好似未落WASABI海呢!!
    如果我落WASABI海,必死無疑!!

    回覆刪除