2012年2月12日 星期日

木糠布甸是怎樣煉成的

Week3 Sunday
MISSION:學整新料理
  今個禮拜係走路花既生日,親切既我諗住整野食賀一賀佢。
  我平時好少入廚房,識整既甜品得jelly同熱香餅,為左朋友同寫blog點都要挑戰下!本來以為木糠布甸好易整,但對於停留o係烹飪新手村既我黎講,史萊姆級別既木糠布甸根本就係大惡魔……


衰左既Round 1
材料(18杯份量)
OREO 3
淡忌廉 750ML
雲呢拿油 2
煉奶 3茶匙




造法:
1. 雪凍淡忌廉待用
2.批走OREO中間層餡,放入膠袋/密實袋舂碎後待用(愈碎愈好)
中間塊餡好似薯片
用錘仔打樁中(錯誤示範),冇錘仔既可以用罐頭係咁壓
碎到好似可可粉咁就差唔多

3.淡忌廉打到半企身,加雲呢拿油同煉奶落去
4.淡忌廉打到企身,硬到反轉個盤都唔跌落個頭度
5.交錯咁鋪淡忌廉同OREO,放左入雪櫃凍兩三粒鐘

  step1至2都好順利,不過一到step3就出問題!我冇打忌廉既經驗,屋企亦冇電動打蛋器,只好手動慢慢打,於是我一邊睇電視一邊抱住盤忌廉係咁打,由播《東張西望》打到播《缺宅男女》,打左接近成三粒鐘d忌廉依然好稀!

水靈靈到可以反光
我望住呢盤野既心情

  我阿哥睇唔過眼我咁廢柴幫我打左一陣,但都係冇咩起色,於是我又繼續打到十一點幾,但對手同膀頭酸到頂唔順,只好倒哂d忌廉聽日重新黎過($75就咁白白冇左T_T),ROUND 1失敗原因都係我自視過高,冇搵過打忌廉有咩技巧就即刻去馬,攪拌既方向又唔岩,力道又唔夠,又衰貪心加重份量,結果浪費哂d材料同時間……


round 2
  未開始前我去YOUTUBE做資料搜集,睇下有咩打忌廉既秘訣,無意中搵到一段用電鑽打忌廉既囧片(家庭觀眾切勿模仿)>>


汲取左尋日既教訓,今次我改用200ml小試牛刀,呢隻牌子既脂肪含量有35.1%。(愈高含量愈容易打起)
跟住我側側地托住個盤,一直順住時針慢慢打,盡量每一下都打到有氣泡出,三個字後忌廉開始變立起,可以倒煉奶同雲呢拿油。
加左調味之後,忌廉凝固既速度明顯快左,再打多五分鐘就「杰」到好似金寶湯咁,可以去STEP 5啦!!
用匙羹遂層壓平材料,想壓得靚d既可以雪凍忌廉等佢硬d再鋪oreo
200ml忌廉可整4.5杯既份量(圖中膠杯容量為120ml)

  
  食過既同學仔留言講下好唔好食啦!

3 則留言:

  1. 真係好好食!oreo加雪糕,麥旋風就食得多,但係呢個一層oreo一層雪糕咁,更加有口感!

    回覆刪除
  2. 一級棒!!
    忌廉加一層層既oreo,真係絕配!!!
    好好好再食啊!!

    回覆刪除