2012年2月3日 星期五

鬥唔講野

WEEK 2 Friday

MISSION POSSIBLE:一日唔講野
人總唔會BI LI BA LA講個唔停,需要有靜落黎既時候。
遇正喉嚨唔舒服,做呢個MISSION就最適合不過!


由2月2日,朝早10點一起身,就正式開始唔講野MISSION。

番到學校,班友仔知道我做呢個MISSION,搞搞震!

平時多數問YES OR NO ,宜家唔單止係YES OR NO,仲「好關心我」 。
我當然要堅守MISSION,將個嘴有咁密、封到咁密啦!點可以咁快動搖!

好景不常,呢種關心轉眼間化為涼薄對待!!!

野又無得食、計又無得傾,好淒涼。

朋友同我講野,我只可以指手畫腳做手勢。

有時候都唔知做緊咩動作……
佢地又唔知我想表達乜野,有D焦急、有D燥……

嗱!一上堂未又係靜晒。

所以自願然地唔講野比起被迫地唔講野辛苦好多好多好多。

唔夠一陣,又嘗試「打開我把口」。
方法簡直係無所不用其極!!!

叉鼻哥窿、食物引誘……



終於……係下晝 3:42,開聲講野。

死係導修堂,宣告挑戰失敗。

最後,堅持左 5小時42分鐘

MISSION FAIL***

不過,開聲之後有野食,都唔錯呀!!!


今次得著:
說話應該係最直接了當既溝通方法,但係對方往往係理解既過程出現偏差。



所以有時候會有牛頭不對馬嘴既情況出現,又或者根本唔知對方講咩!
咁既情況,會令人好鬱悶~
做呢個MISSION果陣,深深地體會到呢種鬱悶心情……


有時候,屋企無人,真係可以成日都唔講野。
有D人會自己同自己講野,例如同公仔講野、口UP UP咁……
細個果時都試過同公仔講野。

但係望住佢,又無表情、又無反應,真係講唔落去,於是放棄。

不過,有時靜落黎,俾時間自己,同自己溝通。
都係有益身心既事!

3 則留言: