2012年2月6日 星期一

一個蘋果的威力

Week 3, Monday

好!又到放完假番工番學既星期一,即係又到我木又出現既日子。大知吾知下面組數字點解?

04725924240
                                                                                                                          吾係什麼帳號密碼……



        話說星期五朝早有presentation,我就早少少番到學校同組員準備,我見時間鬆動,就生了做「吾搭lift,行樓梯」呢個任務。當決定做個陣,我都覺得幾有趣,因為全日係小學、中學行樓梯上上落落就試得多,係大學就未試過。我一邊行,一邊諗起以前既行樓梯日子:細個住八層高既舊式公屋,每日都要行上行落七層樓;跟阿媽去街市,又要行過一段一百二十級既梯;去體育館,又要經過一條梯級好闊既怪石梯,好難行;同朋友去商場,個條超窄超斜既樓梯比OU C座落街個條有過之而無不及,可想而知當我咩住沉重既書包,或者拎住大袋食物、衫,去行呢幾段梯級既心情~

        人大了,腳步大了,氣力大了,膽子大了,除左舊公屋拆左之外,我而家行上面講過既樓梯,已經架輕熟了,唯一無變就係「落個下輕鬆,上個下辛苦」呢個我估係有行過樓梯既人既心聲。

        大家吾好以為行樓梯係好浪費時間同好「得閒」先會做,其實行樓梯有好多好處。據筆者係網上搜尋到既資料得知,如果每日行30分鐘樓梯,有助強健體魄,有效強化心臟及血管、改善心肺功能及血液循環、減低患上常見的冠心病、高血壓、糖尿病及結腸癌危機、增強抵抗力,減低患病機會,工作效率因而提升、強健骨骼,減低患上骨質疏鬆的危機、強化肌肉、燃燒脂肪,有助控制體重等等,連筆者都覺得誇張~


       仲有就係,係OU,「好吾得閒」先會行樓梯,因為OU既LIFT資源係朝早番學高峰時段、中午「放飯」時段、傍晚放學時段,都係嚴重不足的。當你係上面幾個時段有堂要上的話,筆者真心認為用一分鐘爆4、5層,絕對比用吾知幾多分鐘等LIFT再搭LIFT實際得多(入門碰正有LIFT除外)。


以下就係我當日既樓梯之旅,由9:30 am - 7:30pm。


























        點知我後來發現呢個任務係要維持一個星期的……不過,我都覺得並吾難完成,重點係要記得自己做緊任務,吾好盲目跟左人入LIFT!有心的話,你是可以快過朋友仔到達集合點的。

        同場加影,「吾搭lift,行樓梯」番屋企版。話說筆者番兼職得知好幾位同事都參加左今屆既渣打馬拉松,我miss左報名日期,唯有下年請早~為左測試下腳骨力,我行了22層樓梯回家。結論係:同跑15分鐘左右步既感覺差吾多,大約係2km,跑10km既朋友要加油了。甘點解叫「一個蘋果的威力」?就係筆者由1點番工到個刻(9:15pm)為止只係食左一個蘋果,因為公司今日好忙~~番到屋企就飯食喇,所以我用左6分鐘就搞掂了,吾知快定慢呢?哈哈










7 則留言: