2012年2月2日 星期四

Mission Possible:15分鐘內食晒成支wasabi


Week 2--- Thursday


我鐘意睇獎門人的節目,特別鐘意睇「辣辣壽司」邊個食。點解?因為表面看似一件令人口水直流既壽司,原來入面係充滿著魔鬼般既wasabi!當然係見者開心,食者流淚。

我一直都好佩服別人食好多wasabi既時候,表現得無痛苦而且悠然自得既樣子。

就好似電影Wasabi Hubertwasabi既一幕
































睇下佢食到幾滋味,真係完全將wasabi給予人這種刺激和痛苦既感覺完全洗掉!

因此,我今次既任務就係希望可以Hubertwasabi食得悠然自得既樣子,成功與否仍然都係未知之數,好緊張啊!

測試當日:21日   
43g wasabiJusco$11.9,平過木又個支  @w@,食落去既時候仲要有山葵顆粒,幾有咀嚼感!










今日約埋三五知己係天台即場上演食wasabi,事先都以為應該不太難,因為我覺得只要將d wasabi放係舌頭中間部分,接觸唔到味蕾部分,刺鼻既感覺應該可以減少。測試開始…



當我落力地吸wasabi個時,滿口都係好似麥片超黏口既感覺…我真係好嘔心,wasabi未擴散既時候我已經想嘔。當然,想嘔就自然會分泌唾液,糟糕!連同wasabi一齊擴散滿而且張住喉嚨。極度刺鼻、極度刺激!>>>><<<<<我真係要舉白旗…落入食道時候,就好似一股暖流直逼胃臟,開始火燒胃啦!> <
飲水都唔得,最後食奶糖、食雪糕、飲奶茶,無事lu~~(記住我只係啜左一啖)= =

只係啜左一啖,見到仲有咁大支…Mission Failed



由於我真係好想好似Hubert咁利害,於是忽發奇想,拍段片先~~



我全身充滿力量啦!!~

再黎!走路花爆笑演出!


鏡~~~

食用山葵的好處
抗癌效果:山葵含有的peroxidase酵素,可促進對於進入人體的異物進行解毒,也可以抑制染色體數目異常,對於致癌物質或輻射線所誘發造成的突變具有保護的效果,在許多的實驗中已經被證實。
腦細胞再生:山葵所含的辛辣成分有助於促進大腦細胞再生、改善記憶力以及學習能力。
預防血栓:在山葵特有香味的主成分影響下,可抑制血液中血小板的凝聚,因為可強力防止血液凝固,可防止動脈硬化,使血液順暢流動。
強力殺菌:山葵具有強力的殺菌效果,可預防食物中毒、金黃色葡萄球菌。
預防骨質疏鬆症:經由實驗發現,山葵可增進骨質含量,預防骨質疏鬆症發生。
增進食慾:山葵的顏色及辛辣味不止可增進食慾,更促進腸胃的消化及吸收。

哇!咁多好處,大家都齊齊食多d食多d食多d ~~

 是次wasabi挑戰,我唔洗10秒就......被ko,你今日試左未?!

3 則留言:

  1. ......吳嘉欣同學,我吾介意傳授你心法 ~.~

    回覆刪除
  2. 梁慶權同學,不如你下次就咁食成支啊? ~ ~

    回覆刪除