2012年2月10日 星期五

好想飲牛奶!

WEEK 3
MISSION:每日一支牛奶


今個星期初諗緊做咩MISSION既時候,忽然之間好想飲牛奶。於是決定試下一星期每日飲一支牛奶。

記得有一集小丸子講屋企有訂牛奶,到冬天無人飲,所以積積埋埋有好多牛奶剩,唔知點算好。於是小丸子照花輪同學既提議去做,叫媽媽用牛奶黎煮奶油濃湯。










我好羨慕小丸子屋企有訂牛奶既習慣!!!雖然牛奶又唔甜,又無乜味,唔係特別鍾意飲。但係細個就聽人講話飲牛奶營養好,加上人有自己又想有既心理作祟,仲係小學雞果時試過求媽媽訂牛奶。(最後失敗左="=)由於父母唔飲牛奶既關係,所以我由細到大都無乜飲牛奶。因為咁,有冤過無得飲牛奶,所以搞到我咁矮。。。(大個諗番,其實關事= =")







今個星期二開始,就開始每日買一支牛奶飲。到而家為止,已經飲左3日啦,感覺良好!不過,好似小丸子爸爸咁,腸胃接受唔到牛奶,飲左會肚痾。(我爸爸都係)







細個老師都同我地講:牛奶營養豐富,被定義為健康食品。佢既益處有好多……

1. 提供人體骨骼生長所需的鈣

2. 減少生胃癌既機會

3. 減少更年期前生乳癌既機會

4. 補充身體失去既水分

5. 增強人體免疫抗病能力

6. 消炎、消腫、舒緩皮膚緊張

7. 對皮膚好


但近年有研究顯示,原來牛奶係有壞處!!!例如:

1. 含有一D危險既化學物質(eg.抗生素、荷爾蒙、農藥等)
2. 導致畸形巨人
3. 會引致一D疾病(eg.血管疾病、癡肥、心臟病等)

4. 難消化








初初發現牛奶原來有壞處,都嚇左跳!(就好似古人發現原來地球係圓既一樣0口0")不過諗深一層,宜家邊有食物無化學成分,又或者100%對身體有益呀?只要唔好食得過量,樣樣食D,唔好偏食,盡量做到均衡飲食,同埋做下運動,身體就唔會有咩毛病啦!宜家飲左3支,下個禮拜再話你地知可唔可以完成呢個MISSION啦!SEE YOU。




以上資料來源:http://love.youthwant.com.tw/4/book_readz.php?stud_id=125&p=126
部分圖片取自互聯網

沒有留言:

張貼留言