2012年2月23日 星期四

蟲蟲特工隊—挑戰食蟲篇

Week 5 mission: 挑戰食蟲!

 有咩東西係大部分人都會怕遇到?有咩係人人見到後都會大為驚訝、臉容扭曲?我一諗就諗到有咩係係你碗飯入面搵到隻小強、碗麵到搵到條肥嘟嘟既蟲、鳳梨酥入面食到小強更恐怖,更會令你極度想吐同花容失色。



不如等我挑戰有可能既任務—食蟲當然,如果大家諗到食污糟既小強固然會想吐,但係世界上有以數萬款式既蟲,有無眼無足既肥蟲、有超多隻眼百足既爬蟲,我相信我mission要食既蟲比小強好得多。係食蟲之前,要講到食蟲食得最自在而搞鬼既非佢地莫屬—丁滿&彭彭~Yummy!


挑戰當日:
入到店內就知道此店非浪得虛名,牆上貼滿各式各樣的蟲...
「蜻蜓點水」既水蜻蜓…
「金蟬脫殼」既金蟬子...


友人大叫玩命,於是我就選擇左入門級既椒鹽炸蜂蛹



蜂蛹即係一般蜂類既幼蟲,據說蜂蛹含有高蛋白質、低脂肪、多種維他命,更可以作為保健營養食品。
  網絡圖片


自問自己對食蟲既接受能力較高,加上蜂蛹既外形係無足、眼睛又不特出,要食既話都唔洗拆殼拆足咁煩。話雖如此,其實試新野點都有少許疑惑……



事實上,恰恰炸起既蜂蛹真係好好食,感覺好似食剛炸起既薯條。咬落去外皮香口,內層質感好似食緊墨魚丸咁堅實,並非一咬會有汁液湧出既感覺。
 

食食下發現有對眼望著我…

剛炸起既蜂蛹真係好食,但係放涼左後,蜂蛹漸漸傾瀉出一道獨特既怪味,好難形容…唯有以友人進食後既眼部神情形容。
  雙眼通紅、眼淚奪眶而出…

雖然放涼左既蜂蛹都頗難入口,但係由於唔想浪費所以都迫自己食晒碟蜂蛹。成功了!
事實上,我真係好想挑戰其他種類既蟲如竹蟲、金蟬子等。如果讀者有意的話,倒不如相約壯士們齊齊去挑戰!去患難見真情吧!

P.S
我認為該店既臭豆腐比食蟲難受百倍,令嗅覺和味覺嚴重受害…T0T


店舖:
雲南人家  新蒲崗康強街32-34地下街8號
(黃大仙小巴站20M至康強街總站)






8 則留言:

  1. 下次我會拉埋你去食~~~~~

    回覆刪除
  2. 好恐怖呀!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. 好!!!!!!!!!!恐!!!!!!!!!!怖!!!!!!!!!!!呀!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  4. 好!!!!!刺!!!!!激!!!!啊!!!!

    回覆刪除
  5. 原來係呢間,佢開左咁耐我都無去食過,我還是喜歡(腳=2/,腳=4)的食物

    回覆刪除
  6. 睇冒險王話炸小強既口感似蛋黃
    呢間有冇得食架

    回覆刪除
  7. re:Master坎普
    事實上食蝦都係勁多隻腳,我係靠呢個觀念去挑戰 >▽<

    re:子母奶
    你可以係街捉之後叫佢炸,到時封你做「冒險王」~~~~

    回覆刪除