2012年2月3日 星期五

捐血救人,YEAH!

大家好,我係FREELANCE既李金髮!

見到六娘較剪組玩得咁開心,我都唔執輸玩埋一份!不過個人本身無自毀傾向,所以食WASABI依D咁高段數既野就唔好搞我喇。今次我要做既任務係--捐血!

雖然同E神、謝安琪佢地唔係好熟,不過夠歲數之後,我一路都好想捐血救人。之但係紅十字會阻止我。佢地話我唔夠重!其實好難明白,點解剩係咁死咕咕剩係睇體重。我自問身型標準,唔肥唔瘦,唔通你要一個一米五都未夠既人有一百三十磅咩?個D明明高我幾個頭都係得四十幾KG既人,紅十字會都俾佢地捐,一黎我擔心佢地生命安危,二黎我覺得對我唔公平囉。計比例既話,我肯定健康過佢地!近排又話唔夠血,又唔俾人捐!

依個世界上往往就係充滿住依D荒謬既事情,而作為一個渺小既人類,我決定隨波逐流,今次的起心肝,增肥!

 對上一次發育,響我記憶入面應該都差唔多上個世紀既事。咁多年黎體重一路都突破唔到90磅,亦因為咁樣所以紅十字會D阿姐就唔肯俾我捐……距離達標,依家大概仲爭五磅左右。五磅好似唔係好多,食多幾啖應該好快達成任務啦!諗係咁諗啦……

於是我決定由今日開始要食多D!

朝早趕住出門口,剩係趕得切食左條大蕉,番到學校無耐,十一點都開始有D餓,於是一落堂即刻落學校CANTEEN買左個焗豬扒飯。焗豬扒飯呀!我人生中從來未試過食完成個焗豬扒飯。今日食到一半已經飽飽地,平時都已經停晒手,但係今日一定要食晒佢。但係黎到依個地步其實都唔係好得……尋日俾我地糟質完既十蚊飯就響隔離:「食啦!加油啦!」真係風水輪流轉……響隔離食花生真係過癮好多。食到剩番三分一既時候,其實已經有反胃既感覺,但係我都堅持埋落去,最後竟然真係食得晒,但係跟住真係飽足幾粒鐘。話就話後來好似落左少少格咁,其實都係岩岩入梗條腸架咋。仲要跟手4點幾5點去食下午茶啪多件蛋撻,即刻又頂番上去喉嚨……直到夜晚十點幾搭西鐵番屋企,架西鐵FING下FING下咁,都仲想嘔番晏晝食過既野出黎。點知一番到屋企,阿媽煲落左蕃薯糖水,一臉誠懇咁拎左成大湯碗出黎俾我宵夜,今鋪真係世上只有媽媽好喇。

諗落,食野食到咁,都幾折墮。不過,為左捐血救人,我一定要堅持落去!欲知結果如何,請繼續留意MISSION POSSIBLE啦!

2 則留言:

  1. 每日夜晚食宵夜(澱粉質)包你肥~加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一早起身大完個便即刻輕番兩磅囉, 頂!

      刪除