2012年2月1日 星期三

校服日

Week 2 Wednesday
以前中學有一條辯論題最中意問,你認為中學生應否穿校服?
當時我己經支持中學生應該穿校服,因為唔使諗聽日穿乜,已經煩少好多野,又唔使煩驚同人撞衫,慳返唔少,穿校服咁多好處,都唔知點解d人要反對?


anyways,我自己就中意穿啦,所以今次約左十蚊飯、撈水草、子母奶一齊做穿校服MISSION,加上自己好中意套校服, 兩年幾都無穿過,今次有得穿,都真 係既興奮又開心,哈哈~





出到街,都無乜奇異的眼光,最多有人望下對converse,一切大致正常,行到培正道,見到十蚊飯,佢穿著一套類似真光旗袍的校服,不過顏色較深,也是穿converse,見到佢好開心,因為有人壯膽都唔同d。





上都到七樓,開始有人會望下,我地啦啦聲去到課室門口,第一堂是當代文學導修,又唔敢入去,企左3分鐘左右,終於鼓起勇氣,打開門,行入去,好彩有十蚊飯傍住,唯有當同學睇我唔到,睇我唔到。雖然俾人用異光望住,周身唔聚財,但係耐左都無乜感覺,反正俾人望兩眼又唔使死,哈哈,無幾耐,撈水草都成副武裝返到,我地三個就變左中學生大聯盟。

果日最開心既係食下午飯時,行到canteen附近,有幾個女仔經過,話︰「做乜咁多中學生係度既?」我地聽到後好開心,原來自己都唔係好老姐,睇落都仲似中學生,哈哈~





是日記趣—玩捉



沒有留言:

張貼留言