2012年2月25日 星期六

我以後不再增肥

大家好,我係有名無實既李金髮。

是咁的,我既捐血MISSION結果都係失敗左。不過塞翁失馬,焉知非福,俾我發現左一個減肥既新方法:食壞自己個胃,咁你就唔會再有胃口食野,咪瘦到囉。

即係,決定要實行依個MISSION之後個一個禮拜,我真係好努力咁食食食食食,一日食足三餐,前所未有咁健康,有一晚響學校做野做到10點幾,都落番旺角食左成碗譚仔,仲要番到屋企再宵埋夜先訓。可能因為咁樣,第二日真係食滯左,仲要嘔到九彩,即刻啪下日本既正露丸頂一頂,好似無事喎,結果之後兩個禮拜都飽飽滯滯頂住晒,完全食唔落野,爭D就想去報警尋人--唔見左個胃口丫嘛。

實行MISSION之後幾日,其實真係有重左唔少,都去到92磅架。但係依家一磅黎睇下……


輕過增肥之前囉!睬!

結果今日真係去左睇醫生,同個醫生講我作嘔作悶,仲俾人懷疑我有左( ̄Д ̄)


依家食零食都無味,希望快D無事。

話時話,唔知MISSION FAIL有冇大懲罰?其實我MISSION FAIL又有咩所謂,只可怜香港一眾依然陷於水深火熱等待救援既病人無血用,唉……

4 則留言:

  1. 大懲罰係要繼續增肥XD

    回覆刪除
  2. 樓上兩位真係涼薄XD
    我就唔同呢!!……支持你好番再勁食過 >▽<

    回覆刪除
  3. 身子要緊呀!瘦得健康就冇問題的!
    你有呢份捐血救人既心,已經好難得架啦。

    回覆刪除