2012年2月29日 星期三

清潔大行動

week 6 wednesday
平時係OU返學上堂,多得d姐姐,都唔覺OU唔乾淨,今次試做呢mission,俾我感覺係,OU既垃圾真係唔大件又唔多,比起我個袋有時裝下發霉垃圾,真係小巫見大巫,不過OU既垃圾係零零碎碎地散落係唔同既既地方。


我實行呢個mission既第一站係於OU 4樓PC Lap,話說當時仲煩惱緊要做邊個mission好,隔離既十蚊飯就話:「做執垃圾啦!你睇下,張檯度幾多垃圾!」我望一望,係wor,點解之前我找極垃圾都找唔到,今日竟然一次過俾我見到咁多垃圾,垃圾mission緊係不能錯過啦!我啦啦聲執垃圾,檯面上清一次,已經執左8件,跟住,我將目標放寬到地下,進地顫式搜查,俾我見到PC LAP唔同位置既垃圾桶附近,都有dd垃圾,有碎紙、零食包裝等,以我既估計,d人dum垃圾既時候,隻眼一定望住個天,唔係既話,做乜咁大個垃圾桶都dum唔中?!咁樣會加重阿姐既工作量架嘛!

最後,我行完成間PC LAP俾我執左15件垃圾,但係15件垃圾係唔夠既,我既目標係20件,跟住我係四樓Locker附近又執左4件,我諗4樓A座負責清潔既姐姐要多謝我,因為我既幫手即刻令環境乾淨唔少,哈哈~最後我轉戰三樓,於lift口找到第20件垃圾!


好野!任務完成!


沒有留言:

張貼留言