2012年2月8日 星期三

減肥無難度(二)

week3 Wednesday

近排減肥減得好辛苦呀!最辛苦唔係食西柚、唔係食煎到勁樣衰既蛋、唔係肚餓,最辛苦係返學既時候,d同學知道你做減肥mission,就會係你面前拎勁多零食出黎,平時都無咁多零食,呢排上到邊,就食到邊,望住佢地,簡直就係一種折磨!

好彩我係跟餐單食野,而我跟既西柚減肥餐單係可以任食肉、菜或者水果,但就絕對唔可以食澱粉質。所以我lunch果餐,唔理三七二十一,會買雞脾食,有時同朋友gathering,都會點鐵板餐,仲之減肥都要及時行樂。

so far食左4-5日左右,都無乜感覺,磅過下個磅,好似都係同之前差唔多,開始懷疑佢究竟得唔得?不過之前我有聽過用過呢個餐單的朋友仔話,話第一個星期佢都唔覺自己瘦左,不過第二個星期開始就會減磅,希望佢講既野會絕對發生在我身上啦~><~

不過近排媽咪對我減肥餐單好不滿,成日話我唔疼錫自己既身體,我都覺得自己好衰,要阿媽擔心,但係開始左之後,我唔想放棄,點都要堅持埋佢,如果work既,起碼都可以同阿媽交代,如果唔work,我都無計,唯有正常地食返澱粉質,不過就真係要食少d,試下做下運動,希望2個月減到8磅啦!



P.s:部分圖片取自網絡



1 則留言: