2012年2月17日 星期五

鼻涕納豆

WEEK 4 MISSION:鬥快食納豆


話說WEEK 3要堅持飲7日牛奶的MISSION,終於……完成啦!
俾大家睇下我既成果!



黎到WEEK 4,我決定挑戰一樣由我出世到宜家都未食過的東西!!!
就係傳說中的——納豆啦(笑)見到相中的納豆,你會唔會想食呢?

納豆係日本一種傳統發酵食物。黃豆通過納豆菌發酵而成,好有黏性(囧)
大家睇下D圖就知佢有幾黏!

唔講唔知,原本納豆係中國傳去日本架!


係卡通片同日劇就見人食得多,廿幾歲人都未試過納豆究竟係咩味!
今次終於有機會,揭開呢個——謎。

於是做MISSION果日特登去到樂富一間日資超市買左1包3小盒的納豆,
進行食納豆比賽!由於聽人講過納豆係超級難食的,於是唔買傳統味的納豆。
最後揀左下圖呢款納豆,附送一小包柚子汁淋上去食的。(希望會易接受D!!!)
好平架!只售$17.6,大家都買番盒試下啦!




好啦!入正題,我地有3位參賽選手:

1. 高大全
強項:生吞WASABI

2. 走路花
強項:摧毀鑊鏟

3. 十蚊飯
強項:發花癲


睇黎3位比賽選手都有番咁上下份量,究竟會鹿死誰手呢!?
即刻睇睇比賽情況!

一開蓋已經覺得D納豆黏力無比!真幾嘔心!



高大全:開始既時候擔心會好難食。
食落之後,又唔抗拒,仲越食越開心!


走路花:覺得好似食緊口水咁,好臭好臭……
但比賽入到直路果陣,不停默默咁吞,食到反白眼!



十蚊飯:放落口更加之臭,唯有死忍死忍。
成口納豆吞唔落,好想嘔,進度緩慢!


睇下……黏到咁,個質地真係勁似口水+鼻涕既豆豉!!



最後邊個贏呢?即刻去片~



睇完我地既比賽,你仲想唔想食納豆呀!?
除左好似我地就咁食,其實仲有好多其他配搭納豆既食用方法~
大家不妨試下啦!
又或者你有無D獨門秘方,可以令納豆變得好食呢?
歡迎你係度留個言,同大家分享下!




(部分圖片轉載自互聯網)

5 則留言:

  1. 豆腐納豆個賣相都幾…T-T

    回覆刪除
  2. 第一次看到納豆!我覺得納豆個樣。。。好似鼻涕>"<
    辛苦你地啦!

    回覆刪除
  3. 哈哈,食到十蚊飯自己都流緊鼻涕!~

    回覆刪除
  4. 好核突....辛苦喇組員....

    回覆刪除