2012年2月22日 星期三

中Less

week5 wednesday
話算「發達」呢個詞,係人都中意,特別係人又無,錢又無既雙無人士。本人為左發達,所以決定俾十蚊買一張六合彩!睇下可唔可以Mission possible做個千萬富婆!

我以為中六合彩難,點知原來買六合彩都係好難架。話說果日去馬會買六合彩,未到門口已經人山人海,我本來仲以為自己好醒,揀星期日先去買,原來星期日都有馬跑,所以香港仔馬會逼爆。但本人發達心切,見到咁多人都唔理啦,排隊啦!

排呀排,一分鐘、五分鐘,去到窗口附近,我「觀察」到d阿叔九成九係銀包拎出黎果張銀紙都係紅色架,俾錢時,個個都對前景充滿希望,我好佩服佢地,大家都係想發達姐,但係我只係俾十蚊,就買到三日對前景充滿希望既快樂時光。

時間過得好快,大概等左七分鐘,終於俾我等到啦!不過我唔記得買電腦飛係一定要買最少二十蚊,當時我即刻樣衰左,唯有拎張二十蚊錢紙出黎,雖然俾預期俾多左一個double,但係,我好樂觀既,或者我會中晒一二獎呢!哈哈~

時間再次過得好快,我等呀等,從星期日等到今日,終於要開波啦,攪珠結果係:



獎項每注獎金中獎注數
頭 獎--
二 獎$429,6004.5
三 獎$90,44057.0

本小姐係中Less既,一個number都唔中.................不過我相信希望在明天,古語有云:留得十蚊在,那怕無柴燒!何況今次又係頭獎無人中,或者個天想蓄多d錢,等我下次買既時候先再俾我中,一定係咁!




P.s:部分圖片取自網絡


4 則留言:

  1. 你只會送錢比馬會~助長子母奶氣焰~~~

    回覆刪除
  2. 馬會真係呀,一定係做馬,搞到我輸左大啦啦$20!麥記都買到個啦~~~

    回覆刪除