2012年1月30日 星期一

個日收咧

Week 2,Monday

        Good morning,又係我木又為大家帶黎最新情況,做運動食麥皮我一直keep住做緊,而我係過去一個星期就挑戰左食一整支山葵,即係WASABI既呢個艱巨任務!

       大家食壽司個陣可能會點少少wasabi,點多左都覺好辣同「攻鼻」,甘究竟齋食一支牙膏裝wasabi既感覺係點既呢?又有無可能係15分鐘內食晒?想知答案,就要留意下面既分享啦!

佢就係今次任務既主角 —— S&B WASABI (淨重43g),售價$14﹒2,於各大超市有售。

 

山葵是綠的,芥茉是黃的

個顏色係咪好靚呢~
不過呢杯並吾係木瓜奶……

















真係用晒成支架

        眼見杯水愈黎愈綠,個股刺鼻既wasabi味就愈濃烈。有少少怯既我,唯有沖定麥皮同裝好清水戒備。


萬事俱備,只欠東風,梗係指我啦。為左提高公信力,我係lunch time請左我位同事幫我拍底呢個可能係筆者人生只得一次既moment~



吾呼吸,瞇埋眼,一口氣,搞掂!

再黎就係極速飲清水同大啖食麥皮!

其實,飲完個刻覺得無乜特別感覺,同飲杯辣燒酒差吾多,點知……


過左一陣,我開始覺得有少少吾妥,好似每一絲氣息都充滿山葵既氣味,由個口同鼻湧出黎……慢慢甘,成個人頹晒,就好似鳴門個樣甘……
甘精彩既表情實在非筆墨所能形容,唯有用漫畫人物代替表達。




        總括黎講,呢次經驗好難忘,吾係個個人都可以feel到個種感覺,真係要試過先知,可能一世人得一次。雖然吾多好受,但係都有意外收穫,就係今次食麥皮既速度係甘耐以黎最快既一次,同埋我第一次覺得麥皮可以甘好食!!希望以上既分享吾會嚇親有意挑既朋友~ 多謝。




11 則留言:

  1. 下次可以試下食麥片,會更好味XD!

    回覆刪除
  2. 下次可以試下飲蜜瓜奶XD

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 見到杯綠色飲品,唔知點解好想嘔!將來見到蜜瓜奶,就諗起段片@@!!!

    回覆刪除
  6. 歡迎建議新奇有趣既任務,吾敢做、難做既,我地都會幫你呈現~!

    回覆刪除
  7. 講得出,做得到,真男人也

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實試下d平時吾會做既野都幾開心 =)

      刪除