2012年2月15日 星期三

減肥無難度(三)

week4 wednesday
西柚減肥法到底得不得呢?我估大家一定好想知道,結果是我瘦左4-5,哈哈~好開心!但離我的目標仲有3-4繼續


雖然我辛苦左12天,都,但我係唔短時間內再用個減肥餐單,因為我真係唔能夠再忍受阿媽對我嘮叨,而且我本來就成日係第一堂遲到,兩個星期早上還要自己弄早餐,真遲上加遲,還經常將屋企食既,用既整壞,原來廚房真會燒起,所以媽一屋企就追著我,為小命著想,我是短期內不再入廚房。

但是減肥仲係要繼續,咁要點樣延續我既減肥計畫呢?而家真係令我好苦惱,我呢個人又不想做運動,又無錢見營養師,我諗來諗去都是節食最適合我。想當年我大學二年級既時候,就是藉著食少好多野,減左大概10-15,因為咁都出左好大既就係有腸胃炎,所以呢一次,我雖然節食,不過唔會似以前咁樣食果少少野那,而是乜野都要吃,不過就不可以再大魚大肉,油既,煎炸既,唯有食少一點,睡覺前就做一陣拉筋,希望可以刀子鋸大樹啦~>.<~




P.s:部分圖片取自網絡






5 則留言:

  1. 你唔係整野食都遲到,同埋我都唔想見到你變燒豬XD

    回覆刪除
  2. 煮到鑊鏟都斷,真係MISSION IMPOSSIBLE囉

    回覆刪除
  3. 十卜你!一定要瘦得令令同健康!:)

    回覆刪除
  4. 26歲果陣又要keep多次,延續呢個Mission!
    (據十蚊飯聽完《易經》,幫走路花睇掌所得)

    回覆刪除
  5. 多謝大家,好快又會發福,因為日子過得太快樂了!

    回覆刪除