2012年2月9日 星期四

日飲八杯水份量

Week 3 Thursday

  飲八杯水係維持人體健康既基本條件,每個人都想維持健康既身體,自認為唔健康、飲食無定時既我都想要啊!因此,今次我既Mission係持續一星期飲八杯水,睇睇短時間內身體有無微妙既變化、有無明顯健康左先?





究竟八杯水係幾多呢?我上網搜尋過一些資料,如下:

以身重 (公斤)計算
第一個十公斤: 每小時每公斤4亳升
第二個十公斤: 每小時每公斤2亳升
其餘: 每小時每公斤1亳升

以 45公斤計算:
每小時所需水份是 10 X 4 + 10 X 2 + 25 X 1 = 每小時 85 亳升
一天24小時計算 ,總需水份 85 X 24 = 2,040 亳升 = 八杯水 


  因此,原來每個人既八杯水都係唔一樣!不過,我就覺得其實飲水只係一件基本事,唔需要指定某一個數既,只要飲得多(約2000ml)就可以。

  我又上網搜尋過資料,原來飲水都可以界定為有沒有效,如下:


1飲好水

盡量避免常飲蒸餾水(一般蒸餾水的水性太酸,容易傷害身體,對腎臟較弱的人士則更為不利),可選擇優質的礦泉水。如可以的話,飲用鹼性水對人體最有利;否則,在家用濾水器過濾後煮熟再喝亦無不可。總的來說,如沒選擇,飲比不飲好!

2飲暖水

夏日炎炎,很多人都會選擇飲冰水,又或特意在水中加冰飲用。其實冰水對胃臟功能不利,飲和暖開水更為有益,因為這特別有助身體吸收使用,更有助腸胃消化。

3空腹飲水

當然,飲水隨時都可以,口渴時才飲用往往只能解渴,未能濟事。有效的飲水方法乃在空腹時飲用,水會直接從消化管道中流通,被身體吸收;吃飽後才飲水,對身體健康所起的作用比不上空腹飲水好,試試看吧!

以上資料來源:
http://www.360doc.com/content/07/1210/16/51647_884146.shtml

因此,我決定呢個星期


  我相信對於都市人黎講,日飲八杯水係一件非常困難既事。因為我地平日生活已經非常忙碌,加上本身既惰性,仲邊有時間去留意自己究竟有無飲到八杯水咁多?再者,我地帶一支極大容量既水樽返學,一方面好重,二方面收藏又困難,飲大量既水又會口淡淡,真係不是味兒!究竟有咩方法可以鼓勵自己多飲水呢?我有以下想法:

1.設定飲水時間表
飲水能夠排走身體既毒素,分時段飲指定容量既水都係唔可以忽略!人體於早上起床時段既內臟係最骯髒,所以早上飲一大杯水能夠排污。臨近睡眠時段又唔可以飲太多水,因為第二天會容易水腫。因此,我飲水既時間表如下:

1杯=550ml
早上起床後:1杯
中午:1杯
下午:1杯
八時:1杯

2.攜帶容量適中的樽
  呢個樽既容量係550ml,換言之,我一日可以飲到四樽水就夠數。(感覺上好似較容易)


3.與飲水機做好朋友
我一日內大部分時間都係學校,又唔想買水咁浪費金錢。唯有同不同樓層既飲水機做朋友,多多探望佢地…







4.加入少許蜜糖
飲水飲得多,真係驚淡到連味覺都無埋。我認為加少許蜜糖(一少茶匙沖550ml水)能夠增加對飲水既熱情,加上蜜糖能夠滋潤喉嚨,飲多多都唔怕!







沒有留言:

張貼留言