2012年2月24日 星期五

開心SHARE之搞鬼朱古力!

WEEK 5 MISSION:請人食WASABI朱古力


經過我地呢組BLOG友努力經營,終於係大家心目中建立了一個強而有力既定位!!!就係自虐既WASABI組啦!!!雖然我係其中一員,但始終無膽挑戰食WASABI呢個死亡MISSION。

話說,情人節已經過左一個星期有多,大家對朱古力既熱情已經減退。 不過……大家仲記唔記得上個禮拜高大全整既魔鬼朱古力呢!?睇完之後,你係唔係都心思思,好想試!等我將呢個WASABI熱潮再炒起!

係2012年2月13日,即係情人節前夕,我決定搵「替死鬼」,幫我完成食WASABI既任務!真係好邪惡呀!

話說,我個計劃係……整一半正常,一半唔正常(即係加左料)既朱古力。
材料好簡單:

一支WASABI、一包牛奶朱古力、少許蜜糖





整既時候,我發現將碗朱古力放係鑊度,開住細火用熱水坐溶,比起只放0係熱水上面坐溶既速度更加快,同埋會溶得均勻D。姊妹們下次可以試下。





我既WASABI朱古力整法同高大全既唔同。高大全係夾D WASABI 係塊朱古力中間,而筆者既做法,就係等D朱古力溶到咁上下,就直接擠D WASABI落去攪和。第一次加既份量唔多,只係一粒豆咁多。攪勻之後自己試過味——係完全無WASABI味架!色澤同質地方面都無改變!就如下圖咁既樣……






之後逐少逐少加左幾次,都唔覺得有WASABI味!加到好唔耐煩之際,一手擠左成條差唔多有10 CM咁長既WASABI落去。攪拌既過程入面,感覺到朱古力D質地越黎越似水泥(嘔心的說囧)以為D水唔夠熱,再加多D 落鑊度,點知都係溶唔番液體狀態……

好奇之下,筆者只係試左少少,已經有預感個肚會唔舒服……唯有留番俾各位死士試下啦!!最後就將D朱古力倒入個模度,放入雪櫃等佢凝固!大家睇睇下圖,分唔分到普通同加左料既朱古力有咩唔同呢!?





好啦!踏入情人節之時,筆者精心炮製既朱古力亦都面世啦!加左層靚靚既包裝之後,睇落去個賣相真係唔錯架!分唔到邊D係加左料,邊D無加到。(只有筆者知道點分!哈哈!)


開始WASABI朱古力整蠱大作戰啦!有WASABI既,只有3粒咁大把,好矜貴架!而呢3粒咁罕有既朱古力,最後分別落左木又、奧蘭治同我個好朋友肚入面!

木又一試,即刻塊面紅晒。
奧蘭治邊食邊話好味,仲話可以量產添!
好朋友試果陣都面露難色。半個鐘之後,你地估佢係邊?
無錯!!!就係痴住馬桶無得走。
希望其餘兩位無中招啦!



7 則留言: