2012年2月16日 星期四

搞鬼情人節——wasabi 朱古力!

Week 4 mission: 請同學食wasabi朱古力

自從上次食wasabi既mission failed後,我對wasabi既熱情仍未減退,而且仲越來越澎湃。再者,只有我自己食wasabi又點會好玩呢?情人節這個朱古力奴隸既日子真係來得恰到好處,目標人物食我親手整既朱古力,一定唔會知我原來係加左料既……(奸笑中)

                                我向大家介紹山葵朱古力!材料:山葵一包、吉百利朱古力一排


                                                    用熱水隔底整溶朱古力

                                                  我的招牌笑容,>▽<
先鋪好個底層朱古力,再擠wasabi係中間,待凝固時再倒入朱古力
完成啦~~~~~~

賣相都騙到人啦~~魔鬼準備出動了…
   網絡相片
  
未開始行動前,首先比家姐試食,點知佢既評語係:好似哈利波特第一集入面講過既鼻屎味
朱古力,又咸又甜。真係好想知測試當日目標人物既反應會點!

測試當日:2月14日

走路花—性格天真無邪、善忘、活潑、傻大姐一名

話說上星期討論mission時已在場,可是善忘既性格令佢食左一件wasabi朱古力。
表情行為:痛苦、臉部抽蓄、不停喝水。

小柑—性格堅毅、外表動人脫俗、低能日記創辦人
                           
完全唔知朱古力有wasabi,逐層咬先知道有餡
表情行為:開始時沒有特別表情,吃到中層時臉色變為驚訝,咀嚼後覺得都幾好食,笑了。

李金髮—鍾情日本文化、為捐血救人而增肥、既涼薄又熱心

表情行為:拎起粒朱古力時已經知道有wasabi,我見到佢既感覺不難受,好似仲幾開心添。

Jacky—善於演說、具有潮流觸覺

表情行為:其實我以為佢食既時候會感覺到有不妥,點知佢話好好味、入口即溶!魔鬼回想起,覺得有點不好意思,Jacky真是一位好同學。

四人男子組:

木又—成功減肥、以處女座性格見稱

表情行為:原來佢又係善忘一族,食左一半先知,我知佢內心咀咒緊我 而且有點無奈。

晨勇—勇於發問、發問、問題、發問

表情行為:最先食到有wasabi味既神人,一邊咀嚼一邊傻笑。

William—知識型

表情行為:起初知道有朱古力食時候表現得開心,其後一邊食一邊沉默,耳仔都紅左,wasabi見效了。

阿勝—有禮貌、100分的好人

表現行為:放入口先知道係wasabi,都係笑笑笑容,顯得非常有禮貌。

今次既wasabi mission成功啦~~真係好感謝各位目標人物既被迫參與。如果你覺得被出賣了,魔鬼在此表示萬分歉意。送番首「芥末巧克力」比大家聽,唔好嬲啦~~~Happy Valentine's Day!!!!~



P.S.

魔鬼又出動了…(奸笑中)











2 則留言: