2012年3月8日 星期四

彈結他預告


Week 7 mission :用結他學彈一首歌


不知不覺間,已經黎到第7週。開始搵唔到做咩MISSION好啦!頭痛頭痛。話說,呢排面對排山倒海既功課,周不時都聽住歌邊做邊RELAX。

講起聽歌,唔知大家鍾意聽邊個歌手呢?我自己好鍾意梁詠琪既歌,可以話係由細聽到大。見木又吹口琴,我又想挑戰下彈結他!不過同大家講明先,我對結他原全係一竅不通架!彈得難聽就請大家多多包容!

大家唔好心急住先!唔係宜家彈俾大家聽,等我練一個禮拜,再同大家獻醜!至於揀邊首歌黎彈呢?到下個星期先揭曉啦!雖然宜家唔能夠表演俾大家睇,就請大家將就下,睇住YOUTUBE 先!送我好鍾意既一首歌俾大家聽聽!




沒有留言:

張貼留言