2012年3月24日 星期六

週末快樂騎!

Week 9:Saturday
Mission:單車n公里

黎到第九週啦,見到個個組員係度咁努力做運動,筆者都唔執輸,挑戰單車n公里。今日既天氣都算唔啦,起碼唔曬先,涼涼地,最好就係出街做運動啦!

筆者的起心肝,為左健康,為左mission,約埋友人係屋企附近單車。平時都有下單車,但單車技術只是一般,只係適合短距離,所以就揀左係兩條屋邨來回來單車,又可以欣賞路邊既景色,個人心情都愉快D。由A邨踏到B邨只需要10分鐘,來回就用左20分鐘。當中發生左個小小插曲,真係有驚無險。話說我地貪方便,冇係該落車既地方落車,係天橋既單車徑度見到呢個指示牌,
代表D咩?


咁係代表騎單車唔准越過呢個個標誌,如果要繼續行,就必須落車,用手推車。
我地照騎過去,係半路果陣被交通警捉住左。呀!點算呢?佢會唔會抄我牌?(無牌可抄呢)要罰錢(太可憐了)?我地誠懇道歉之下,交通警放過我地!(感激中...........)
如果大家千祈唔好貪方便呀,記得要遵守道路安全使用守則。

左3轉之後,雙腳已經好攰,冇哂力咁濟。因此我地決定坐低休息閑聊。今日過左個幾舒服既早上,係功課,present超超超繁忙既時期,可以抽D時間輕鬆下,已經好滿足架啦!友人建議下次可以由東涌騎去迪欣湖!(心諗:要騎成兩個鐘呢?邊有咁好體力呀!)

迪欣湖 















不過果邊既景真係幾靚架,有人係度野餐,釣魚,仲有影婚紗相。


炒車
自從小一果陣學識單車,筆者一直都好小心地駕駛!從未發生大既意外,而小意外則有一次,話說果次發生意外既原因係車制神神地,筆者冇理到,照出街。結果呢,係落斜路轉彎果陣時,唔切制。跌到應一應,背脊赤赤痛,仲未以尾龍骨有事添。幸好,之後都冇事!安全起見,大家應該係單車既時候佩帶護膝護肘同安全帽,咁就萬無一失啦。

      


        藍色線係東涌既單車徑 
        紅色線係單車斜路 / 單車隧道 / 單車穚  



3 則留言:

  1. 好想踏單車啊> <
    被交警捉個下笑左

    回覆刪除
    回覆
    1. 考完試一齊去踏單車啦!
      果陣真係驚驚架~

      刪除
  2. Well done for all your hard work in providing this high quality blog.
    1993 Buick Regal AC Compressor

    回覆刪除