2012年3月4日 星期日

你都可以成為爆漫王!PART 1



Week 6Saturday
Mission
:將文學作品漫畫化
  話說N年前果陣我曾經同朋友擺過同人誌檔(有興趣知道咩係同人誌既可參考NHK呢篇不過當時我只係負責諗劇本同畫左幾張插圖,未試過真真正正畫成篇漫畫出黎。
當年既黑歷史手作書籤(賣唔哂屋企仲有一堆想要可留言)








記得以前我經常睇蔡志忠漫畫改編既西遊記,近排又睇過古屋兔丸畫既人間失格,今次我都想挑戰下將讀過既小說畫出黎!雖然而家大部份漫畫都係用SAI或者PS畫,但如果你畫既作品只供自娛,又唔想洗咁多錢買G筆同繪圖板既話,以下既工具都已經夠用,想拎黎出版既先需要用到有出血位既原稿紙。(唔想比ART SUPPLY呃錢買貴紙既人,不妨GOOGLE SEARCH漫畫原稿紙再PRINT一疊出黎)
準備工具(Total : $42
黑膠$6
A4 Sketch Book $8 
0.1MM針筆 $9 上水彩唔會化開,勾輪廓線必備
Marker $11 塗黑用
3H素描筆 $5
間尺 $3

  雖然用黑膠擦膠碎較,但勝在碎粒實身一掃就會冇哂,相反白膠既擦膠碎都係粉狀散開,要將成張紙"登"起先清理到

STEP
1.度劇本
  劇本會用返上個SEM現代文學作品選某篇小說,至於係邊篇賣個關子先!既然有現成劇本o係度,當下要做既係諗下大約既分鏡,同埋設計角色、場景,想像下背景有咩建築物、人物著咩衫、室內環境有咩擺設等等既細節位,簡單D黎講即係度定畫面會有咩野出現。

2.資料搜集(擁有神畫技既人請跳過此步驟)
  既然腦入面已經知道要畫咩,下一步要考慮既就係點樣畫佢出黎,除左直接參考實物圖照描之外,市面上亦有唔少教畫漫畫既參考書可用,不過我推介大家去www.pixiv.net學野,PIXIV(又稱P網)係一個大型既日本同人繪圖網站,每日有大量同人圖文上載,亦有唔少畫師分享畫畫既心得,教大家畫衣服摺位、骨架比例、透視方法等等,只要搜索講座連同關鍵字既日文,就可以搵到一大堆教學,例如我想學畫腳板, tag就係 講座 搜索完就一大堆教學。


(圖片擷取自www.pixiv.net

  不過P網既畫畫講座實在太多,只想睇多人用既可以善用TAG”講座1000users入り”,
懶人唔想畫素材背景既更可以直接SEARCH”フリー素材1000users入り"P係咪好方便呢?
  下星期將會講下點樣畫草稿,大家睇住屈原先>>

3 則留言: