2012年3月19日 星期一

真想不到當初我們也討厭「吃苦瓜」

Week 9, Monday

      「除左苦瓜接受唔到外,我對其它食可以感。」這是筆者上星期飲二十八味時。都係個句,「人一世物一世,最重要開心得徹底。」反正想不到任務做,今個星期乾脆試下瓜算了或者唔會好似想象中咁難食呢。

        趁著周末番兼職可以遲起床,我就早早的準備好一個苦瓜,煮熟切片入兜,包好就出門了。話咁快就到下晝四點,我既 lunch time + break到了,公司既休息間都算寬敞,大玻璃望出去係維港景,望落樓下就係維園景。想靜靜地諗野既就望出去,想睇熱鬧既就向下望,點睇熱鬧?去飾櫃拎支徠卡或者施華洛世奇望遠鏡便可以了,前排有小型賽車比賽,呢兩個星期舉行緊花展!

         好快兜苦瓜就叮好左,我梗係沖番杯老細買既鐵觀音「慢慢嘆」啦(是老細買給我們飲的)。苦瓜既色已經變左黃黃地,真希望「越鮮豔既食物越有毒」呢句說話無呃人~


        入口o趙起來既感覺比起二十八味更苦更澀,粗略計算我用左三十幾分鐘先食晒一個苦瓜,感覺仲難食過麥皮,可能加上心情的影響吧,哈。食完之後陣苦澀味久久都不能散去,不過,我總算又做左個新嘗試,話晒苦瓜都係一種有益健康既食物呢。好笑既係我那兜打算用來「解毒」既麥皮用不著了,因為食完兜苦瓜之後好飽。


2 則留言:

  1. 哈哈你本身唔食苦瓜,一黎就「白灼」苦瓜,梗係難食啦。豉汁苦瓜、苦瓜炒蛋,味道真係唔錯架。不過我食開苦瓜既人,都好佩服你可以就咁「硬o趙」一個苦瓜O.O

    回覆刪除
  2. =D 原味至可以食出真正味道。我屋企人都好like食苦瓜 :)

    回覆刪除