2012年3月2日 星期五

蓄齊一SET食玩啦!

Week6 MISSION:蓄齊一SET食玩



不論係男仔係女仔,都會鍾意蓄東西。高達模型、信紙、擦子膠、漫畫、CD等等……你又試過蓄D咩呢?記得細個果陣,應該係由幼稚園開始蓄D得意既野,例如擦子膠、公仔貼紙、卡通簿仔。就連糖果紙盒都唔捨得掉,收收埋埋成櫃雜物,被媽媽視之為「一堆垃圾」,成日搵機會想掉我D寶貝。真係過分!

到中學之後,蓄既東西已經唔同。變成瘋狂咁蓄偶像既YES卡同CD。而家睇番果一大埋YES卡,真係有點無奈!所以3、4年前已經被我毀滅左,眼不見為乾淨!

到宜家廿幾歲,依然有蓄東西既習慣。例如戲非、雜誌、同卡通公仔。其實大家見到下圖既小丸子公仔,我一直都有蓄開,可以俾一部分俾大家過目:D大多數都係食快餐換番黎,有D係買食玩抽既,幾趣緻可愛!不經不覺,蓄蓄埋埋差不多成張書台都被小丸子攻陷左。




另外,漫畫都蓄左3層書架咁多。不過細妹蓄既比較多。不過,睇左咁多我既收藏品,大家有無留意到一個好大既問題呢!?可能好多人都有既共同問題……
哈哈!就係無樣蓄得齊一套!不論漫畫又好、食玩又好,總係蓄蓄下就氣餒!
X例如漫畫咁,有D追極都極唔完,太多集數
X例如一D扭蛋、食玩,抽極都係同款
X例如蓄貼紙咁,蓄蓄下無左個興趣,就無再追
全部都係D失敗既例子,從未試過成功蓄到一套完整既野東西



每次望見台上既公仔,都有種若有所失既感覺。所以,今次特地做呢個MISSION,最重要既係,想係逐少逐少蓄既過程入面,搵到重執收集物件既樂趣同埋一份成功感。

咁呢次要蓄既目標係咩呢?呵呵,係我細個好鍾意睇既一套卡通片入面既公仔——__ __。
答案係「姆明」呀!唔知大家鍾唔鍾意呢?

呢一套食玩係之前蓄落,叫Moomin's Lunch 2,都好奈歷史啦!係2004年,由北陸製菓株式會社出既,一套共有10款,入面仲有姆明公仔樣既餅乾。一見就對佢著迷,因為手工好精細!可惜,我只係蓄左其中呢3款




係今年年頭,我屋企附近一間賣零食既店子入面,再次俾我遇上呢種姆明食玩!真係太好啦!於是,一氣之下買左兩盒。梗係急不及待,即刻打開睇下抽到咩人物公仔!嘻嘻,係史力奇同姆明間屋仔!就係咁不停咁買,一共分開買左6次先蓄齊。由於呢一套無乜邊個人物唔想要,所以想蓄齊一套!因此,抽到人物既先後次序並唔重要,最緊要係唔好重複就得啦!





大家睇到下圖,就知我MISSION POSSIBLE啦!呢一套既手工都一樣咁好咁靚,好期待下次出既,又會係咩造型呢?不過係抽既過程入面,重複左兩款公仔!真係唔抵。果間店子曾經張貼出告示,有完整一套出售。初頭都有D心思思想一次過買,但諗深一層,除左最後蓄到完整一套既時候會好開心之外,更加之開心刺激既係蓄既過程。因為每一次打開都有新驚喜,先過癮好玩!


5 則留言: