2012年3月7日 星期三

睇到你頭暈

week7 wednesday
今日下定決心挑戰「轉到你頭暈」既Mission,做呢個Mission之前,俾大家睇下人地點玩先!


我自己上網睇完呢日本節目,見D藝人轉到一仆一碌,大家係唔係同我一樣,偷笑人地:「乜咁屎架!」

好啦,到我親身上陣,真係....得四個字,就係暈晒大浪~

轉第一個圈時已經好暈,我個頭已經唔算低,姿勢又唔正確,都唔知點解可以咁暈,中間d同學意見多多,鼓勵就無乜,叫你快d fail就大把,呢d就叫同學啦......最後,轉到等十個圈真係就黎要撞落地下,完全唔知自己跳緊乜!唉~我自己都不得不承認自己係Mission「succeed」!

諗諗下,下次都係咪再做轉圈,年紀大左,唔襟轉,玩完呢個Mission,個頭仲成日赤赤痛!










5 則留言:

  1. 要轉快D架!!!!先至唔暈

    回覆刪除
  2. 無良同學出沒.............

    回覆刪除
  3. 史上第一個圍住垃圾筒轉到頭暈既人!

    回覆刪除
  4. 真係辛苦左你個頭,
    得閑幫佢按摩下!

    回覆刪除