2012年3月18日 星期日

Chok! Chok! Chok!


WEEK 8 SUNDAY
MISSION:將淡忌廉chok到變牛油
為免每個星期都係好悶草稿post,我決定未畫完漫畫之前繼續做其他mission
話說上星期我睇到一篇雜誌專欄教整自家牛油,原來只要將忌廉同波子放入玻璃樽度,用力搖足十分鐘就可以chok到牛油出黎,成功率仲高達90%,睇到我都想試下!本住六娘較剪組自虐既精神,我打算一開始唔用手,改以跳繩黎chok個樽,睇下幾耐先可以chok到牛油出黎。 
想洗樽既我於是買左支波子汽水返黎,倒200ml淡忌廉落去後咁岩到樽既一半,可恨既係個樽蓋爛左,搞到要用保鮮紙笠住。跟住我將個玻璃樽放入斜袋度,一邊睇住MUSIC STATION一邊跳,但可能跳繩本身既運動幅度唔大,跳果陣都聽唔到波子撞擊玻璃樽既聲音,跳左十分鐘後我拎個樽出黎睇,入面仲係液狀,於是我決定用返手CHOK。

因為冇蜘蛛手套既關係只好拎廚房紙巾黎防滑。篇專欄話chok牛油係冇技術既,只要猛咁搖就得架啦,搖到五分鐘左右就會變到固體狀,再搖多五分鐘就有牛油粒出現云云……一開始我雙手猛力搖,波子聲就好似打緊樁咁咚咚咚,不過chok chok下塊保鮮紙移位,淡忌廉由樽口溢出,我只好就住力咁搖,慢慢搖左接近三個字時間淡忌廉先變到半企身,然後就可以倒。
再搖多十分鐘樽內九成既淡忌廉都成粒,就算橫放樽身入面d野都唔會反落黎!跟住就可倒走多餘既buttermilk,拎d牛油出黎。



由上圖可見,原本純白色既淡忌廉已經變左淡黃色既牛油粒!手作牛油冇市面上買既牛油挺身,入口較滑,咸味仲可以自行調節,大家不妨試下!
P.S.但係第二朝雙手會肌肉酸痛

3 則留言:

  1. 可以保存幾奈架!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該同盒CREAM本身個保質期一樣
      其實用低溫殺菌牛奶都可以CHOK到出黎,但500ML大概要CHOK一個鐘

      刪除