2012年3月16日 星期五

笨拙既手同結他唔夾!

Week 8:用樂器彈奏一首歌

大家記唔記得我上星期話要做咩MISSION呢?無錯!就係用結他彈奏一首歌。一個禮拜過左啦,成果如何呢?

真係要請大家多多包含,話說我由細到大,係音樂方面都好差,所以彈得咁鬼「屎」,請大家唔好見笑XD 又話說我家小妹有自學結他(雖然佢都好「屎」),徵詢過佢意見之後,決家學WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER ENDS。成個星期入面,學同練既時間真係非常之少。只係學左開頭果幾個音,而呢幾個較為容易既音已經難倒我!真係非常之「屎」,FAIL!

係學既過程入面,發覺自己既手指真係好唔靈活,轉音轉得好慢好慢。「手指到用時,方恨短」,以前都唔覺得自己D手指好短,但原本真係唔夠長,彈起上黎果時真係好吃力!例如下面果幾個指位,真係按得好勉強……因為手指唔夠長既關係,又按得唔夠實,所以D音唔準同埋無乜聲。
按到手抽筋!理得食指同中指,又顧唔到同無名指同尾指……


好似點按都唔就手,同埋按得唔實!


呢個音算係易按D!


 我隻笨拙既手!


 練左幾日之後,D指尖紅晒、有D酸酸既感覺。同埋D皮好似有少少變厚左!




宜家就俾大家睇下我既醜態……唔好笑我呀!

6 則留言:

  1. 我聽到好急速既水聲,應該係魚缸?

    回覆刪除
  2. 哈哈~唔知你彈梗乜, 不過好有FEEL~

    回覆刪除
  3. 高大全耳仔好靈!
    我轉音轉得好慢,所以真係好難聽得出melody@@

    回覆刪除
  4. wake me up when Samantha ends

    回覆刪除
  5. 你呢篇絕對係初學結他者既心聲-,-成果都幾好丫,彈到首歌啊!
    (d流水聲真係幾大哈哈)
    「按到手抽筋!」係囉,練練下仲會有「我的手指不是我的」既感覺。
    我之前都試過學結他,諗住彈首五月天既歌滿足下Fans心理,點知初階入門「擁抱」都搞唔掂XD

    回覆刪除
  6. 我本身都唔係揀呢首,俾細妹話我「發夢啦你」,就迫住學左先= =

    回覆刪除