2012年3月14日 星期三

突發Mission-油女洗手間標誌

Week 8 wednesday
人生多變,本來諗住做返學唔遲到既mission,但今日放學去洗手間,遇到油漆師傅係度油廁所標誌,我一邊行,已經一邊眼超超望緊人地係度油油,到左女廁門口,真係忍唔住問:「可唔可以俾我試下?」

油漆師傅又好好人,唔驚我地搞搞震,俾我油,我見機不可失,因為唔知幾時先有機會係學校留低D野,所以人地肯俾我油,我緊係嘔飯應!佢仲好放心,教埋我地油,油錯時就同我地講d漆可以稀釋,所以油錯或者滴落地下,都好容易可以洗左佢!

油漆師傅一講完,我就開始油,佢之前已經油左個頭,咁我就由個身開始,油呀油呀,好開心,諗返自己細個果時想做畫家的夢想,雖然只係一個夢,不過都係一個美好的回憶,自己做唔到畫家,幫下人油下油漆,人地又開心,自己又開心,大家都開心,快樂真係好簡單,跟住見十蚊飯幫我錄影,知道佢對畫畫都好有興趣,所以又叫佢畫埋一份,佢又好開心,我油完身就到佢油腳,佢都好比心機油,最後九樓女廁個圖案就由我地兩個加油漆師傅三人夾手夾腳完成!

好o野!!!大家得閒行過九樓C座女廁,就記得欣賞下我地既大作啦!~


沒有留言:

張貼留言