2012年3月21日 星期三

偉大的不遲到mission~

Week 9 wednesday
今日我要同大家一個報告一個令人欣慰的消息,就係我不遲到mission雖然差兩步就成功,但係我雖敗猶榮!!!

點解呢?請聽一聽以下兩位受訪者的訪問:
可見本人一直以來都係對遲到毫無反抗能力!所以本人上星期開始了不遲到mission,此mission可說是我不可能的任務,我抱著必「死」的決心挑戰它!

3月6號果日,我8點鐘就起左身,因為我知道我最厲害的特點就是能使不可能成為可能,簡單而言,就是平時明明有3小時讓我準備到上學,照道理我應該可以回到學校還有時間吃個包飲杯茶,但我總有辦法遲到,所以我第一日嚴陣以待,最後安全到達學校!

3月7號果日,返12點,所以都比較容易做到,加上我係咁同自己講,12點鐘堂都遲,你自己都無面見人啦!所以第二日都成功!有片為證:

但係點解星期四會遲到呢?皆因天有不測之風雲,人有霎時之禍福。3月8號果日,我一出邨口,遇見外太空飛來一隻UFO,全身發青光,我大驚,飛毛腿咁追住隻UFO,我諗如果我將佢影低,賣俾報館,咁我就發啦!跟住我追蹤隻UFO,睇佢個款應該想入侵地球,因為我跟蹤左佢橫越五大洲七大洋,點知跟下跟下, 我一時之間唔記得左返學校!但我深知我係為全人類做左一件十分有意義既事,雖然犧牲左自己,但我深信大家係會體諒我既~(其實我係發緊夢,遲左起身......)


雖然mission要求我返學一個星期唔遲到我失敗左,但相比之前我d同學講既不可靠數據,我已進步了50%,所以下次繼續努力,再挑戰過,希望下次我唔會再見到UFO啦!!!


                                                                   P.s:部分圖片取自網絡


沒有留言:

張貼留言