2012年3月11日 星期日

你都可以成為爆漫王!PART 2


WEEK 6:SUNDAY
Mission:將文學作品漫畫化

PART 1連結

  今日同大家講既野係畫分鏡!分鏡係咩黎?根據WIKI既定義:「漫畫上的分鏡(ネーム)是描繪漫畫時如同設計圖一般的東西。與電影的分鏡,戲劇的場景接近。在其上記載著,要如何分配畫格、以什麼方式展現角色、要讓角色說出什麼台詞等內容的東西。」簡單D黎講即係點分配同呈現劇情。
畫原創漫畫既可以直接將諗到既畫面畫出黎,但因為我挑戰既係改篇,所以要先拎部原作再細讀,考慮有冇可刪減增加既部份,然後做筆記,如右圖所示,highlight標記會畫既場面,引號標記格數同次序,underline標記對白,成本野都比我mark到花哂…




  畫草稿時仲要注意既分鏡既次序,大家請睇下以下三幅圖:





 


右:あずまきよひこ《四葉妹妹》
中:小克《偽科學鑑證4——愛令我變碳》
左:"Embroideries" by Marjane Satrapi

  橙色線係讀者閱讀既順序,日本漫畫既分鏡大部份都係由上至下,由右至左,分格空間按劇情需要切割(見右圖),連環漫畫既分鏡可以係直線、橫線、S型或Z型,分格空間均等整齊,畫面情節有連續性(見中間圖),左圖係介乎於繪本同連環漫畫之間既另類例子,既冇用實線切割分格,亦冇特定閱讀順序。


  對新手黎講連環方式分鏡好似係最易掌握,所以我都咁畫,努力左接近一粒鐘終於畫左一頁(鉛筆稿太淺色請見諒),呢度小小既十二格塞左原作小說一頁半A4紙既劇情!由於我平時鍾意畫人同衫,除左素描之外好少畫建築物,而家一畫建築物同背景都要一邊望住參考圖一邊描,搞到作畫速度相當緩慢!幽遊白書作者富奸老師曾經講過,週刊漫畫家每星期交稿十九頁,平均每日睡眠時間只有四小時,職業漫畫家要用一星期先完成到既工作,我o係冇助手既情況下,預定畫30頁既計劃(一共360個分格)到月尾都未必實現到,恐怕都要再刪節又或者簡化重畫呢……

沒有留言:

張貼留言