2012年3月26日 星期一

苦瓜新食法

Week 10, Monday

        又撐過左一個不如意既上課周,終於可以有個「暫時」訓得安心訓得夠皮既星期五晚。訓得夠自然有活力,十點幾訓醒無野做,突然好想整野食,個腦一下就諗番起上星期「不寒領導人」俾既意見——「豉汁苦瓜、苦瓜炒蛋」,一於來個「豉汁苦瓜炒蛋」!

材料:苦瓜 x1、雞蛋 x3、自家秘製豉汁適量 (憑感覺)、油鹽糖適量 (憑經驗)
第一步,苦瓜照舊灼熟切粒。
第二步,將雞蛋「發勻」。
第三步,將豆豉浸水出味 (減少咸味),然後「顏碎」(易出味)。

 

        準備好材料,開爐ready。首先,將苦瓜同雞蛋好似菜脯煎蛋咁煎埋一齊。(個人認為蛋唔夠,搞到散既瓜粒太多)然後,將調好味既豉汁落鑊一齊炒勻,可放適量糖調味。當炒到差唔多乾身就可以了。

豉汁炒前
豉汁炒後

        成個過程用左30分鐘左右。個賣相同我預期有少少出入,不過,如果好食就得啦,我相信憑住十幾年傍左阿媽煮「食送」既經驗,點衰個味道都會有個譜。試食,掂!只係有點淡,拿拿臨入盒連隔夜飯打包番工。呢兜野送白飯好OK,配埋同事罐辣椒醫之後味道更正,上次兜齋苦瓜係捱左三十分鐘,今次個「食送」就係歎左20分鐘!估唔到我仲寶刀未老。哈哈。Mission completed


3 則留言:

  1. @@嘩你真係新食法喎,好嘗試!
    之但係呢.....苦瓜唔同熟法,個切法都唔同架~我再俾d意見你丫,下次又可以試下哈哈
    炒蛋呢,通常係薄片。將個苦瓜中間破一刀,分成兩半,好似切木瓜咁,之後打橫切一片片,咁樣炒蛋先香。
    切粒或者切成較大塊呢,通常係炆,因為大舊d炆起上黎時間耐d都唔怕d苦瓜爛曬,同埋翻煮多一兩餐個賣相都係返度。
    我屋企就未試過好似你咁先將灼熟再煮,一煮直接將苦瓜落鑊喇。
    同埋呢,我媽教煮苦瓜會多一個步驟,就係先用鹽將切好既苦瓜用手「省」一陣,將苦瓜既青味同苦味減一d,咁煮出黎既苦瓜就唔怕有草青味同太苦澀。
    恭喜mission completed,仲係「嘆左」既情況下完成,讚好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。其實我切粒前係好似你話咁破邊切塊,不過為左就番個食物盒size先切粒黎整。至於去苦味,我阿媽好似會用鹽水灼一灼。=D

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除