2012年3月5日 星期一

好聽到出CD既木又被《打開蚊帳》難到了~!

Week 7, Monday

任務:演奏一首新樂曲
地點:某夜OU一間無人既溫習室
樂器:口琴
歌曲:請睇片
人物:筆者、笑到震鏡頭既持機人
結果:Completed !!!

        經過前幾星期又出汗又出血既任務,筆者決定休息一周,挑戰D靜態任務,所以揀左呢個mission,順便陶冶下性情。話時話,多得今次個任務令筆者發現當年有份灌錄既個隻CD吾見左你無聽錯,係有我作品既音樂CD。個陣已經係12年前既事了,話說筆者間中學規定中一新生必須學一樣樂器,筆者自問無音樂天份兼銀兩,所以揀左學口琴,就係咁就入左學校既口琴&口風琴隊。咁岩個年學校想籌備第一音樂CD,於是全校既音樂校隊就被逐一安排錄音。想「濫竽充數」?你諗下就好,實情係好多支極靈敏既收音咪擺係你身邊,邊個位出錯抑或吾得,即刻現形,吾少校隊錄到天昏地暗,吾少人被人話完又話……慶幸筆者既團隊半天搞掂。就是咁,母校第一張亦係筆者第一次參與錄音工作既音樂作品《The First Tunes》係2001年面世。



        CD內收錄左20首樂曲,有樂器演奏同合唱團表演,其中2首作品(Serenade小夜曲、《Musical Moment——音樂瞬間)由筆者既單位負責。正因為有咁大紀念價值,今次吾見左搞到我要四圍去撲,點知母校官網又話〝ALL SOLD OUT〞,最後好彩係一個有大量存貨既同學度買番到一張,不過,竟然升值左……收我$80,我印象中當年好似賣$40左右,哈哈,點都好喇,我願意買就得喇,話晒10幾年歷史。





念中一的筆者 (右四)
       講番今次任務,話晒成10年無吹過副口琴,今次見番佢地,真係有少少陌生。由最簡單既d r m f s l t d'都用左幾分鐘去熟習番個位,由於筆者當年經過嚴格既訓練,所以就吾打算再吹奏名家作品了,相反,我打算挑戰一些未有接觸既作品。

上面的是C#琴、下面的是常用的C琴
看外表都估到哪一本的內容困難了吧?

      下面就係兩本樂曲集既內容對比,筆者今次想演奏既就係左手邊既個本精選集既歌,我分別揀左《Marry had a little lamb》、《Twinkle, Twinkle little satr》同《Are you sleeping》(《打開蚊帳》)黎學。


        筆者用左大概半小時去練習三首歌,一直都發揮穩定,到正式埋位個陣,頭兩首都無乜大問題,點知到左吹最短、節拍最簡單既《打開蚊帳》就出事了 ……


        吾好以為筆者任務失敗,說好的表演一首,我而家經已係賣大包了,哈哈。請原諒我間中有些音吾夠準,畢竟是生疏了,謝謝。



1 則留言:

  1. 當年錄音你係咪冇出聲所以先錄得咁快?

    回覆刪除