2012年1月25日 星期三

減肥無難度

Week 1 , Wednesday .


  有d同學就係中意同人地比,就好似同組發左福既木又咁,話要向高難度挑戰,減肥8磅?有幾難姐?哈哈~我而家就要挑戰佢,一樣減肥8磅,仲要加重難度。


  首先年近歲晚,日日有大餐食,菜色豐富,而家唔食,唔通好似木又咁食麥皮?我地應該要係適當既時候做適當既野農曆新年一年先一次,所以應該過個肥年 左先算,由年廿九食食食到年初三,咁先叫享受人生架嘛!



  啦啦啦,加完再減先叫高難度!我覺得年初三之後先減肥都唔遲呀~何況減肥講計劃既,我已經搜集左大量可靠資料,發現網絡上流傳的一張減肥餐單,好多人話過好掂,我係9月份開學時本來就要用架啦,但係預知到木又咁寸,緊係唔可以咁快出必殺啦,而家佢真係黎挑釁,我張餐單都終於可以大派用場啦其實呢個餐單大家都可能聽過,就是西柚減肥法。有志減肥既朋友可以參考參考。

           西柚減肥餐單

早餐:西柚半個或汁(不加糖)
蛋二只(任何食法)
煙肉二片
咖啡或茶一杯(冇咖啡因)


午餐:西柚半個或汁(不加糖)
沙律(任何調味醬)
肉(任何款式及食法)
咖啡或茶一杯(冇咖啡因)


晚餐:西柚半個或汁(不加糖)
沙律(任何調味醬)或蔬菜(青或紅色,可加油及調味品)
肉(任何款式及食法,可以魚代替)
咖啡或茶一杯(冇咖啡因)
消夜:蕃茄汁或淡奶一杯


  睇完餐單朋友,今日就同你傾到呢度先啦~最後新年快樂,成功~

P.s:部分圖片取自網絡
西柚減肥餐單資料來源(http://falconkey.wordpress.com/2007/10/27/%E8%A5%BF%E6%9F%9A%E6%B8%9B%E8%82%A5%E6%B3%95/)



沒有留言:

張貼留言