2012年1月27日 星期五

都是那些年穿的……


WEEK 1 FRIDAY
MISSION POSSIBLE:uniform day

我係十蚊飯,龍年祝大家健健康康,快高長大,笑口常開!仲要記得 多D做MISSION,人都開心D!XD
入正題講呢個MISSION之前,試過上網揾D有關校服既得意野。原來宜家內地出咗一款智能校服,當學生遇到意外,按一下衫鈕,就會通知屋企人、學校同上面D警察,就搵到學生既位置。犀利!唔知洗衫果時D鈕使唔使拆咗佢呢?



好!講番正題,可能好多人都覺得著校服番學,難LESS!!!開頭我揀呢個MISSION果陣,都係下巴輕輕!校服小意思啦!著咗十幾年,宜家著得果一日,EASY JOB!

點知起身果朝,覺得忐忑不安!一嚟驚走路花佢哋「放飛機」唔一齊著,二嚟又驚著出街會好奇怪……原來發現3年無著校服,無啦啦著番會怕羞,怕人哋點睇!於是乎即刻張羅打鼓,搵盟友確認究竟係唔係執行呢個MISSION!

後尾換完校服,拍拍心口,行出房門,
第一個衝擊:媽媽不停追問
「哇!咩事呀你?」
「做乜著成咁?」
「著成咁去邊呀?」
「你要番中學咩?」
@$%#$%$&^*^&*&#$@$#%$%……
問完一大堆問題之後,我當然快快手拎埋D野衝出門口!

行到落街,係朝早9點幾。唔知大家會唔會有咁諗法——過咗正常番學既時間,著住校服係街度行,驚D人會當自己係 逃學既學生 = 壞學生 = 成績差既學生 = 壞人!!! (可能我比較低B)

我諗好多同學仔都答過「你認為上學應該穿著校服嗎?」呢D類似既問題……我果時當然係話唔應該著啦!日日著出街D衫,幾FREE、幾型、幾方便!世事就係咁,細個想快D大個,到頭來大個咗又想變番細個。放低校服呢3年話我知,原來著校服番學都可以CARE FREE!單係唔使日日煩襯衫,就已經解決到好多問題。最簡單方便,一件過,笠落身,轉個頭就出得門口,唔使愁!

話說番到學校,第二個衝擊:引起好多好奇目光!

的確同預計一樣,好多人都問做乜著成咁!都幫我哋個BLOG做到宣傳效果,一石二鳥,唔錯!其實自己好無膽,今次呢個MISSION可以稍稍鍛鍊自己既膽量,習慣人哋既目光,都係有所得著。
放學果時,我哋仲回到那些年,玩揭裙仔,玩得好開心!如果你哋都想重拾過去既點滴,不妨一齊玩呢個MISSION,一定有所體會!




沒有留言:

張貼留言