2012年1月23日 星期一

日速0﹒3公斤

Week 1, Monday



今日2012壬辰年龍年初一,首先同大家拜個早年。

我既任務吾係鬥快起身同人講「恭喜發財」!而係要宣布我要挑戰排名十大精選mission之首——「減肥8」。挑戰呢個任務既原因有二:一係為激勵隊員士氣,向難度挑戰,做個好榜樣。二係我對呢次任務充滿信心!



8就係大約3.6公斤,話輕吾輕,話重又吾重,但係要減左呢個重量的體重的確吾簡單,至少對我呢類肥胖人士黎講。不過,我對再輕8完全無壓力,因為我係舊年暑假(6-8) 入面已成功瘦身23

講就咁講晒都4個幾月既運動日子,要重拾之前個股鬥心真係吾易,所以,意志係呢個任務的關鍵。講左甘耐,係時候講解下我既攻略,其實基本上都係係舊攻略上做下調整。

「少食多餐」、「早餐豐富,晚餐隨便」……都吾係我既宗旨,我既方法更加激進:早、午餐食麥皮,晚餐淨食菜同少量肉類,碳水化合物類一律誡口。岩岩開始好頂,特別是個兜好似「濕水爛紙皮」既原味麥皮,每一啖都係口入面含好耐先吞得落,因為極度難食!


食飽,就要去郁下。我會去康民署轄下公共體育館入面既健身室,貪佢器材齊,無錯,體育館係有健身室既。
有咩方法提醒自己日日要去做呢?










我就張健身室月票,成人$180,學生半價,買左之後可以去健身任玩,有效期一個月,如果吾買票就要俾$13/小時。






Nike 普通T+ 中五畢業班足球隊波褲(英軍版)

Mizuno特價跑鞋









好,上

 


















請記住呢個數字







每次運動前我都會磅一磅,今次都吾例外。
請記實呢個數字。



單車機係user friendly既,佢有得坐住黎踩,挨住黎踩。我會當佢係熱身運動,通常會踩3-5分鐘,等集腳warm up下。第二個用途就係當做「輪候凳」,因為有時個場好多人,閒閒地都踩到10KM……








第二樣玩既係滑步機,又叫太空漫。吾好以為淨係大踏步咁簡單,其實佢可以係一全身運動,當做完30分鐘之後,個身就會開始發熱同出約100




前面差吾多一個鐘既時間可以
身準備。跑步呢樣野我雖然吾多鍾意,但我吾能夠否



由唔鍾意之中我都有領悟到一D。30分鐘入面,吸引你既吾係消耗左幾多卡路里、跑左幾遠、心跳率正正常,而係幾時跑夠鐘停機!正因為咁,我會剋既目光吾會向下望個時間,費事越望越灰。所以,我用數歌黎計時,以平均每首歌三分半鐘計,大約八首就可以任務完成。(識唱效果更佳)



另外就係橫隔膜痛呢個問題,通常係係16、7分鐘個段間出現,經過我累月既經驗,有三個方法解決。第一就係好似大多數人既做法調低步速,慢行休息。保持步速死頂挨落去。第三就係加快步速,實行將股痛楚「Chok」到吾覺痛,我試過係可行既,不過就當既體能。



好不幸,上面講既問題晒,不過吾緊要,任係岩岩開始,



同樣30mins 。成績差左
這是第二組數字!



















希望筆者既小小分享可以幫挑戰










3 則留言:

  1. 強帖留名~
    標題嘛......笑而不語~

    回覆刪除
  2. D相成日都見到你個樣:)
    加油啊;)

    回覆刪除
  3. 多謝晒! XD 運動其實會愈做愈鍾意的。

    回覆刪除