2012年4月13日 星期五

我以後不再涼薄(下)

古語有云:「好的開始是成功的一半。」

我覺得錯晒囉。

星期一番學校做PROJECT個時都好地地,成日冇俾人加過分(又或者係因為MISSION POSSIBLE友唔響到,所以冇人計我分啦)。點知跟住個日星期二番學就出事喇。

星期二第一堂係親切既曾卓然老師既廣告科,開始說下教、講下考試範圍都正正常常。後黎竟然無啦啦拎番上個禮拜個份別字作句出黎同我地開心SHARE順便抽水,早知就上個禮拜唔鬼交啦!




我嚴正抗議:明明依句作句功課係響MISSION開始之前,咁都要扣?!但係學校往往就係社會既縮影,響依一堂上面親身體驗到咩叫大石壓死蟹同咩牆頭草,實際上係最涼薄既曾卓然老師講到話要加分,MISSION POSSIBLE友即刻有風駛盡艃,梗係義不容辭幫我加啦。就係咁樣,乜都無做過就俾人加左成五分囉。跟住過去醫療輔助隊食餐飯都冇啦啦俾人加左幾分,計下計下響當日下晏上尊貴的黃博士課堂之前,我已經去到十九分,爭一分就爆∑(゜口゜;)最後個一分,係我唔出聲垂死掙扎去到寫當代文學既EVALUATION SHEET既時候俾MISSION POSSIBLE友捉到的,佢地一見到我寫後面如何改善課堂意見個一句既時候即刻好HIGH咁樣加埋最後個一分……

想知我寫左D咩?有本事你咪去搵番我填個張黎睇下囉~死響尊貴的黃博士手上,心甘介抵。

於是一爆左之後,我就真係爆喇,爆發番之前幾日谷住谷住既涼薄QUOTA。雖然小柑話我好似仲未恢復100%既狀態,但係我都好努力咁調整,到尊貴的黃博士點名叫同學出黎唱歌仔,我將崩潰人推出去個下,班老死話簡直要扣多20分咁話( ̄∀ ̄)


咁家下MISSION FAILED,唯有接受大懲罰——扮吳建豪。首先睇下原裝正版:


睇完?依家去片!



順便賣廣告:大澳勝哥仔粒粒蝦膏,你買左未啊?

3 則留言: