2012年4月4日 星期三

整甜品

week11 wednesday
今次係我人生中第一次整甜品,整完呢款忌廉慕絲杯,我確信自己係唔中意整野食既。
話說未開始整,就已經俾阿媽鬧我做乜整野食,皆因我平時都係等食,都唔駛自己整,所以阿媽勁驚我整到周圍都污髒晒,所以唔俾我整,但因為我之前應承左人,又應承左自己,所以即使被阿媽一邊「鵝」,都要一邊死頂整埋佢,以下就是我既親身整甜品實錄:
step1:浸魚膠片,d浸魚膠片好簿好透,都睇佢唔到!
step2:打淡忌廉,都唔知佢講既7成即係幾多......

step3:一邊加熱d材料,一邊搞勻d忌廉同乳酪(一腳踢,頭都暈埋)

step4:最後將上面果兩樣野撈埋
final step:,入杯,係咪好靚呢?哈哈

過程睇落好簡單,都用左我個幾兩個鐘,而且整野食真係會整到頭都暈,特別係見到以下既情況:
大把野執、大把野洗……

最後,我覺得整野食真係好辛苦,工程浩大,難過我做功課十倍唔止,唔怪之得出面賣甜品咁貴啦!

花絮:
個磅睇落係唔係好pro呢?不過整既過程中,從來無用到佢量份量……



2 則留言: